KAM-tiimin toiminnan kehittäminen

Tämä yksipäiväinen koulutus toteutetaan yrityskohtaisesti.

Koulutuksen tavoitteet

  • Monissa yrityksissä Key Account Managerin tukena on KAM-tiimi hoitamassa yrityksen tärkeimpiä asiakkuuksia. Tämän koulutuksen myötä KAM-tiimin toiminta tehostuu.
  • Koulutus on tarkoitettu Key Account Managereille ja Key Account-tiimien jäsenille

Koulutuksen sisältö

  • Organisoituminen Key Accountien hoitamiseen
  • Key Account-tiimin muodostaminen
  • Key Account Manager tiiminvetäjänä
  • Tiimin jäsenten roolitus Belbinin mallin mukaisesti
  • KAM-tiimin jäsenten roolitus asiakaslähtöisen toiminnan tukemiseen
  • Tiimidynamiikka KAM-tiimissä

  • Koulutukseen voidaan yhdistää workshop-työskentelyä valitun kehittämistavoitteen edistämiseksi.
  • Koulutus voidaan toteuttaa myös englanniksi.

Kouluttajan kuvaus

Mikko Mäntyneva on kouluttanut viime vuosien aikana yli 700 Key Account Manageria. Hän on koulutukseltaan kauppatieteiden lisensiaatti (markkinointi) ja filosofian tohtori. Tohtoriksi hän väitteli asiakkuusosaamisen kehittämisestä suomalaisissa yrityksissä. Tämän lisäksi hän on kirjoittanut viisi asiakkuuksiin, myyntiin, markkinointiin, kasvuun ja projektitoimintaan liittyvää kirjaa. Hänellä on myös useiden vuosien kokemus Lean-ajatteluun perustuvasta tuottavuuden parantamisesta eri toimialojen organisaatioissa.

Tutustu myös muihin Key Account Management - ja myyntikoulutuksiimme

Lue lisää

- Pyydä tarjous -

Ota yhteyttä

Copyright (c) 2018

MCS-Management Consulting Services Oy